a

a

středa 4. dubna 2012

KUPA LÁTEK

Zítra začínají prázdniny a na mne čeká velká spousta
látek ze, kterých chci tvořit něco pro dům a něco pro naši Aničku.
Už se moc těším, protože potřebuji pracovně vysadit a myslet
na jiné věci než na práci. Tak doufám, že budu mít dost inspirace
a brzy se Vám pochlubím hotovými kousky.
Tady je malá ochutnávka toho co na mne čeká.








6 komentářů:

  1. Krásné látečky a moc hezounké fotečky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, moc děkuji za chválu, vždy mne to moc potěší a popostrčí dál.
    Krásné svátky přeji. Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Jééééé, já bych také tvořila polštářky, takové krásné látky.
    Přeji veselé velikonoce.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, moc děkuji. Už se taky moc těším až se do nich pustím, ale nějak je pořád něco důležitějšího. Však to znáte. Krásné Velikonoce. Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Leonko krásné látečky, těším se na foto, kde kupuješ látky v Brně. Pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko děkuji, látky kupuji většinou přes internet. Přiznám se, že se mi po obchodech nechce moc běhat. Nanejvýš koupím ve městě nějakou doplňkovou látku. Měj se krásně a pěkné svátky. Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea