a

a

čtvrtek 24. května 2012

Můj první patchworkový polštář

Je to můj první patchworkový počin
a ty z Vás, které jsou v tomto šití zběhlé si řeknou no nic moc :O).
 Já jsem ráda, že jsem to vyzkoušela a opět jsem se přesvědčila,
že mám v šití co dohánět a proto jsem se přihlásila do kurzu
k Ivance Belletce a vzdělávám se dál.

Patchworkové šití je milimetrové šití a šití o přesnosti,
proto jsem dala na rady Belletky a koupila jsme si patchworkové
pravítko, řezací kolečko a řezací podložku.
Výdaj pro začátek docela velký, ale je to investice do budoucna,
protože práce s těmito pomůckami je naprosto úžasná.
Výborní pomocníci na přesné krájení a zarovnávání
látek a i kdybych už patchwork neměla nikdy šít tak těmto
pomocníkům zůstanu věrná.
Vřele doporučuji všem.





8 komentářů:

  1. je určitě povedený--mě se tedy moc líbí :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, moc děkuji. Snažila jsem se, ale jak píši je to prvotina. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, to je nádherný polštářek... kdysi jsem se o patchwork pokoušela taky, ale byl to děs a hrůza a pak skončil v koutě... asi raděj zůstane u toho háčkovaného, ten mi jde přece jen lépe :D krásný víkend! L.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, moc děkuji, ale vím, že dnes bych ho dělala úplně jinak, ale tak to má být. Člověk nemá být nikdy spokojený a to je to co nás žene dál - Být lepší. Leni, ty háčkuj to ti jde moc dobře. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leonko, vidím, že stále pěkně tvoříš. Krásné. Taky jsem teď zase dodělala jeden a mám nové látečky, tak uvidím, pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Čuky Lei, polštárik je čmankózní:o). Já jsem si koupila taky sadu pro začátečníky. Když paní v obchodě na mě vyvalila cenu, tak jsem s sebou málem liskla o podlahu;-D;-D;-D. Ale je to parádní! Zatím se s tím stále učím. Potřebovala bych nějakou patchworkovou nápovědnici. Fanfárový víkendík Míša

    OdpovědětVymazat
  7. Míšo, máš pravdu cena těchto pomůcek je zavratná a to jen proto, že domovinou patchworku je amerika tutíž je všechno odtamtud.To víš tam jim do toho žádnej ťaman nekecá. Belletka má pěkný patch. kurz. Nevím jestli jsi koukala.Pá drahá a tvoř ať se máme čím kochat. Lea

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko, už se těším na novinky od tebe. Pá Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea