a

a

úterý 22. května 2012

Ocenění mého blogu



Opět mi bylo velkou ctí a dostala jsem ocenění blogu
od úžasné, milé a šikovné osůbky.
Marcelko, děkuji.


Ráda ho posílám dál, protože mezi Vámi je spousta
tvořivým duší, které ráda navštěvuji a jste mi věčnou inspirací.



Mějte se krásně a všechny Vás na dálku objímám
Krásný a tvořivý večer 
Lea




5 komentářů:

  1. Leonko,děkuji ti....jsi zatíčko!hezký den...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Leo,

    děkuji za komentář na mém blogu a moc děkuji za ocenění. Děkuji Ti. Zároveň Ti chci moc pogratulovat k jeho ocenění, zasloužíš si ho, na Tvých polštářkách se musejí zdát jenom nádherné sny.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, moc moc moc děkuju za ocenění... od Tebe už druhé... moc si toho cením... krásný den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  4. Lei, moc Ti drahá děkuji za milé ocenění. Velice mě to potěšilo, moc si toho vážím. Jsi moc hodná:o). Přeji Ti kouzelný den plný čmankózního tvoření;-D. Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Holky moje, vůbec není zač děkovat, protože vy si do jedné tohle ocenění zasloužíte.
    Petruška jako chňapková královna
    Evička za úžasné háčkované věcičky
    Lenička za nepřekonatelné návody k háčku
    a Míša za naprosto deniální nápady a krásné čmanění.

    Pá mé drahé a opatrujte se. Lea

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea