a

a

pondělí 23. července 2012

Levandulové mámení

Nechala jsem se také unést touto
kouzelnou květinkou i, když na tu intenzivní
vůni si ještě zvykám.

Tuto nádhernou nažehlovačku mám doma už dlouho
a pořád bylo něco přednějšího až teď na ni
vyšel čas a vznikl tento polštář.
Holky moje milé, jak se Vám líbí,
není to moc velká kýčovka?






Prověřila a potrápila jsem svůj nový stroj a celý
 polštář jsem ozdobně prošila. Obrázek tím krásně vystoupil.

 
Mějte se krásně mé milé
a přeji Vám krásné slunné dny.
Pá Lea

7 komentářů:

  1. Leonko,je to krása a žádná kýčovka!!!moc se mi líbí to ozdobné prošívání...pa

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím s Peťkou-je krásný včetně lemování!

    OdpovědětVymazat
  3. Přidám se a souhlasím je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty moja polštáriková kočenko, máš to opět moc peknučké. Vďaka Ti za milóčký komentík. Vždy mě Tvá čumenda u mě velice potěší:o). Těším se na Tvé další čmaněníčko. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Juj no nádhera prostě :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Mé milé, moc Vám děkuji za krásné komentáře. Měla jsem malinko strach, aby to nepůsobilo pouťově.
    Mějte se krásně drahé mé. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to tedy vůbec není kýčovka!!! Leo, je to nádherné, moc se Ti to povedlo!!! Pá, L.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea