a

a

úterý 14. srpna 2012

Dárky milovaným

Mé milé,

ještě dnes, těsně před odjezdem jsem stačila
pro moji sestru k pátečnímu svátku
ušít kabelku a pouzdro na brýle.
Pouzdro je ušito s použitím prvků Bellet Design.






Kapsičku jsem použila ze sukně z, které jsem šila.
No přece jí nebudu šít znovu, když si s ní někdo dal tu práci. 



Tak snad se budou líbit
a udělají radost.

Mám tu pro Vás ještě jednu maličkost.
Můj milovaný manžel mi zakoupil
v Tchibo set na ušití tašky.
Tady je výsledek.



 
Taška je oboustanná,
ale vyfotila jsem jen jednu stranu.
Musím se přiznat, že jak na Tchibo nedám
dopustit třeba v dětském oblečení,
tak tahle taška se jim moc nepovedla.

Použitý materiál je dost tvrdý
až skoro nějaká potahová látka.
Na rameně se nosit nedá,
protože popruhy jsou moc
krátké a příliš široké.
ale já jsem uplatnění našla.
Už dlouho jsem něco podobného hledala.




Mějte se tu krásně mé milé,
v pátek všem Petruškám jen to nejlepší
a hlavně hodně zdraví.
Po víkendu na shledanou.
Pá Lea

7 komentářů:

  1. Krásné tašky a to pouzdro na brýle, to by se mi hodilo, Leonko jsi šikovná, moc ti to jde a tvůj manžel je zlatíčko, co?? Pá Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc ti děkuji za chválu a můj muž je zlatý, ale jako každý má své muchy, ale je můj ato je důležité. Pá drahá Lea

      Vymazat
  2. Nádhera - miluji kytky i puntíky, takže jsi potěšila oko i duši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a hlavně, že ta dárková udělala radost sestře. To mne těší nejvíc. Pá Lea

      Vymazat
  3. Set pro sestřičku jsi parádně učmanila. Je luxusní. Urkitě si musel líbit, já bych ho brala hnedle;o))). Jsi moc šihovná čmaňula.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea