a

a

úterý 7. srpna 2012

Mateřská láska

Mateřská láska nezná hranic.
Včera mi dcera prozradila,
že by potřebovala novou kabelku.
Nějakou malou a hlavně riflovou.
Opět jsem navštívila svůj oblíbený sekáček 
a zakoupila riflovou sukni v maxi velikosti do,
které bych se vešla já i s dcerou dohromady :O).
Včera jsem hledala na netu vybrala střih a šila
a šila jsem až do 0,30 hod, aby ráno bylo vše hotovo.

Je to má první kabelka a jsem z ní nadšená.
Nebyla nijak těžká, ale vždy jsem si to chtěla
vyzkoušet a určitě nezůstane u jedné.









Kabelka jen riflová být nemohla tam by se
má romantická duše nevyřádila,
proto jsem použila oblíbenou Rosali
a kytičku ze stejné látky jen s bílým podkladem,
kterou mi vyrobila jedna šikulka na Fleru.
Měla jsem je sice plánované na něco jiného,
ale sem se báječně hodila.

Mějte se krásně mé milé a děkuji Vám za přízeň.
Lea

7 komentářů:

  1. Moc zdravím!Kabelka je úžasnáááááá!Přeji krásné tvoření a určitě opět brzy nakouknu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnou kabelku jsi vykouzlila. Hezký den přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Leuško...zdravím tě a plně chápu potřebu Vaší Aničky mít kabelečku...je krásná ! Mějte holky pěkné odpoledne, pa ♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní recyklace... tak to má být ... krásná kabelka a jen za pár kaček:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný ránko Leonko ♥..kabelinka je úžasná..letní a romantická a no prostě je ... luxusnííííí !!! ..já sulcuju jeden vystřiženej obrázek ze starýho katalogu z Avonu :o)) je pletená s kůží, ale také jsem přemýšlela spíš o riflovině a když vidím v reálu tu Tvojí..tak džínečky rozhodně projdou střižnou :o)) ..měj se moooc krásně a príma dny u tvořeníčka ..páá Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Leonko,
    riflová kabelka pro dcerku se ti moc povedla :-)
    I já mám pro riflovinu slabost a tak jsem si k narozeninám také jednu kabelku s pouzdrem na šminky od šikovné blogérky objednala, protože sama bych jí nezvládla ;-)
    Ale když to tady vidím, měla bych zase asi stroj oprášit !

    OdpovědětVymazat
  7. Leonko,moc se ti povedla a vypadá opravdu krásně...hezký den...papa Petra

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea