a

a

pondělí 15. dubna 2013

... svetráčkování pokračuje ...


Dobrý večer mé milé,

opět jsem tu se svým tvořením a kupodivu zase
 se svetrovými polštáři, které jsou opět na přání.
Bohužel čerpat mohu jen ze svých zásob
a proto jsem ráda, že si dvě milé dámy vybraly svetry, 
které se jim líbí a doufám, že jim polštáře z nich udělají radost.


Sada tří polštářů v přírodních barvách

byla jsem požádána Petruškou, 
abych ji ušila tři polštáře pro manžela k svátku.
Manžel je Jiří stejně jako můj tatínek a svátek
 má 24.4.13 takže vše pěkně stihneme.
Petruška je má stálá zákaznice a nějaký ten polštář 
ode mě už má a je to pro mě obrovská odměna, 
když se zákazníci vrací a jsou spokojeni.

Petruško děkuji, 
ať polštáře slouží stejně jako ty předešlé.











Oranžový copatý

polštář je pro Kateřinku a doufám, že se bude barevně hodit. 
Další přání v podobě dvou khaki polštářů jsem bohužel nesplnila, 
ale s těmito barvami je povětšinou problém. Většinou bývají na pánských 
svetrech a tam je zase nouze o nějaký ten vzor.
Uvidíme na podzim jestli se podaří ukořistit nějaký ten fešák, 
který by Katku potěšil.





Mé milé, 
užívejte nádherných slunných dnů
a čerpejte energii ze sluníčka.

Pá Lea

 

11 komentářů:

  1. Ahoj, Lejko, no to je zase parády na jedné hromadě... už mám taky vyšetřené staré svetry, sice jen bílé a smetanové, ale pomalu sbírám odvahu do nich stříhnout a vložit třebas kousek látky, aby to nebylo tak fádní. Snad se jednou přemluvím :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, ty jsi ryhlík já jsem dopsala příspěvek a ty už píšeš komentář. Děkuji za něj a neboj nic to není toto šití budeš to mít hned hotové. Důležité jsou svetry, ty máš, takže půl je hotovo. Pá drahá Lea

      Vymazat
  2. No už mi svetráčkování chybělo Leuško :-)
    Krásný večer přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bábi, moc děkuji jsi zlato a co taštička? Povedla se? Pá Lea

      Vymazat
    2. Leuško,ještě ne :-( za měsíc rodím,tak doháním resty :-)Jeden zip jsem pak vlastně i dávala,jen do polštářku a trošku jinak (až mě samotnou překvapilo,jak jsem to zvládla),ale doufám,že na taštičku to stihnu co nejdříve :-) Gabča

      Vymazat
  3. Krásný jsou všechny! Ale úplně nejvíc bych chtěla ten bílý a jako bonus srdéčko :-) Mám totiž na pohovce pletenou "deku" k zachumlání se u DVD, přesně stejnou. Na podzim jsem měla v plánu že si takový polštář upletu ... ale nějak na to opět nedošlo ;-)
    Krásné jarní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám nového návštěvníka mého blogu a jsem velmi potěšena, protože ten tvůj se mi líbí moooc. Přiznám se, že plést umím taky, ale tento způsob je mnohem rychlejší a určitě i levnější. Děkuji za návštěvu a bude se těšit na shledanou. Pá Lea

      Vymazat
  4. Leuško jako vždy nádhera-tvoje svetráčky to už je pojem!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mišulko, zlatíčko moc ti děkuji a jsem ráda, že za mě mluví práce a vracející zákaznice to jen potvrzují. Pá drahá Lea.

      Vymazat
  5. Leonko, nádhera .... všechny jsou překrásné .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. opäť krása!!! musím si ti dať aj ja ušiť :-)

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea