a

a

úterý 4. června 2013

Má Via Manno podle Belletky

 
Krásný večer mé milé,
  
čas běží rychleji než bych si přála a i přesto,
že jsem se nechala zapsat do kurzu u Belletky
"Kdyby tisíc tašek bylo"
zatím jsem na žádné video nekoukla
natož něco ušila.
 
Až uplynutý víkend jsem si udělala čas
a narodila se velice jednoduchá letní taška,
která se u Belletky jmenuje
 
 
 Via Manno
 
celý náklad na tašku byl cca Kč 100,-
a to jedna sukně a jedny kalhoty ze sekáčku.
Jak já do nich ráda chodím, dají se tam najít úplné poklady.

 
 









Mějte se krásně mé milé,
děkuji Vám za Vaši návštěvu
a krásné komentáře
 
Pá Lea
 
 

3 komentáře:

  1. Tak zrovna Via Mano se mi ze všech těch tašek líbí nejmíň, ale ve tvém podání vypadá úplně jinak - ta riflovina tomu dodala šmrnc. Moc se mi líbí a asi se nechám inspirovat.

    OdpovědětVymazat
  2. jéj tak to je paráda :-) super nápad a ešte lepšie vyhotovenie.
    pa pa Zdenka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasnej model ;o) moc se Ti povedla! Pa, L.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea