a

a

neděle 8. září 2013

Sada letních polštářů

 
Mé milé krásný slunný letní den,
 
moc Vás všechny zdravím a opět přicházím
s dalším tvořením.
 
Panel látek jsem měla doma přes rok
a doplňkové látky jsme pořídila v Ragosu. 
Prodejna krásná, profesionální personál a hlavně spousta látek.
Nesmím tam chodit často, nechala bych tam spoustu peněz.
Moc se mi panel líbil, ale nevěděla jsem s čím dále zkombinovat,
ale po návštěvě prodejny bylo vše jasné.
Puntíky v barvě panelu to vyhrály.
 
 
Sada letních polštářů
 
Přední díl polštáře je opět ušit sendvičově ze tří vrstev
a prošit, zadní díl má zapínání na skrytý zip.

Dva si ponechám a jeden půjde do světa.
Opět ho naleznete na MMB i na Fleru.
 
 







 
Mé milé, doufám, že jsem potěšila 
 v dnešním krásném letním dnu Vaše oko.
 
 
Ráda bych poděkovala Aničce
za uspořádání její první Giveaway.
Štěstí se na mě usmálo a vyhrála jsem kouzelné
dárky, které už mám doma.
Aničko, děkuji.
 
 
 
Děkuji Všem za milé návštěvy a za povzbudivé komentáře.
 
Děkuji, že tu jste se mnou.
 
Pá Lea
 
 
 

6 komentářů:

  1. Gratuluji ti k výhře.
    Tvé polštářky jsou moc krásný. Dýchá z nich radost, lehkost, prostě dobrá nálada.

    OdpovědětVymazat
  2. Leuško, nádherné polštářky ..... gratuluju k výhře !!! Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, polštářky jsou opět nádherné. Také ráda nakupuji v Ragosu i když jen přes internet.
    Jsem moc ráda, že jsi se zúčastnila v mé Giveaway a že se ti výhra líbí. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Leo. Gratuluji k výhře. Jinak polštářky se moc povedly. Úplně z nich dýchá letní nálada.
    Přeji hezký týden Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, no tak ty letní polštáře teda jsou!!! Nádherné látky, krásně jsi to zkombinovala! A gratuluju k výhře v GA! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Leuško, blahopřeji k výhře, moc pěkné dárečky jsi dostala. A letní polštářky jsou moc pěkné, látky opět moc pěkné a krásně zkombinované. Ty mě opravdu donutíš abych si ušila polštářky sama. Dříve jsem to praktikovala tak, že jsem si koupila povlaky a dozdobila podle sebe :O), ale teď mě to láká vyzkoušet. Přeju krásné nové nápady a pěkný týden pa Maryša :O)

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea