a

a

úterý 12. listopadu 2013

Svetráčkování

Mé milé,
přeji krásný slunný den.
 
Včera jsem malinko šila a jsem tu se slibovanými svetráčky.
Ušila jsem je v oblíbených barvách a to v bílé, béžové a hnědé.
Všechny jsou volné a opět se objeví jak na MMB tak na Fleru.
 
 











 
Děkuji Vám všem mé milé,
že tu jste se mnou moc si toho vážím.
 
Pá Lea
 
 
 
 


12 komentářů:

  1. Krásné polštáře. Pro nastávající období bych si vybrala ten bílý. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji za chválu a stejného názoru jako jsi ty jsou i ostatní, protože jako první se prodaly oba bílé. Děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat
  2. No ty jsou zase úžasné... jak čokoládové pralinky... herdek, já mám na ně chuť... Ty mě snad fakt donutíš vytáhnout ty staré svetry schované na vypárání a přeháčkování, že se na to vykašlu a spíš je přešiju :o) můžu k Tobě do učení? Aspoň toho virtuálního... potřebovala bych nějaké praktické rady do začátku. Kdyby ses o ně chtěla podělit, písni mi prosím na havlicek.lenka@seznam.cz. O víkendu mám volno, tak bych něco prubla :o) zatím pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, drahá tak ty jsi se nechala zlákat, to mě těší, že jsem někomu inspirací. To zvládneš uvidíš. Pá drahá Lea

      Vymazat
  3. Leuško,
    jsou nádherné .... člověk má chuť se do nich "zamuchlat" a krásně v nich spát ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markétko, je pravda, že tyto polštáře evokují pocit tepla a domova. Tak proč v nich neusnout, že? Pá drahá Lea

      Vymazat
  4. Krásné polštářky stále se k nim vracím- jen mne zajímá jak je řešeno praní???? Dají se sundat a nebo se pere celý polštářek???? Díky Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Polštáře se perou celé. Uvnitř je povlak s antialergickými kuličkami. Povlaky si nechávám šít, aby byly pěkně napěchované a praním se výplň ani nepohnula. Děkuji za návštěvu blogu. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea