a

a

čtvrtek 6. března 2014

... chytila jsem na pasece motýlka ...


Krásný den mé milé,

nedobrovolně jsme dnes a zítra zůstaly doma, protože Anička je tak nachlazená,
 že pokud by jsme tomu malinko nepředešly určitě by zůstala doma celý příští týden.

V minulých dnech se malinko odprodal můj obchůdek,
což mě velice těší a dál popohání k tomu něco nového tvořit.


... chytila jsem na pasece motýlka ...

Povlak na polštář je ušit z látky Motýli krémoví z kolekce Pappilon designérky 
Kate McRostie, výrobce Windham Fabrics a doplňkové látky jsou 
z nové kolekce zahraničních látek Makower.

Přední strana polštáře je řešena sendvičově ze tří vrstev, 
přední plátěná, termolín a spodní plátno. 
Zadní strana je režná se skrytým zipem.


Polštářek je na pohled velmi obyčejný, ale neskutečně něžný a milý.






I nadále pokračuji v šití z kolekce Bistro
a tentokrát je to povlak o velikosti 40x50 cm,
který se nádherně šil, protože z krásných látek to jde samo.

BISTRO - RAČTE VSTOUPIT 







Oba jsou vloženy jak na Fleru tak na MMB.
Pokud máte nějaký dotaz prosím pište na lea.vlckova@seznam.cz.

Mé milé, děkuji Vám za Vaši přízeň a omlouvám se,
že nereaguji na Vaše kouzelné komentáře okamžitě,
ale určitě se k nim dostanu a všem ráda osobně poděkuji.

Pá Lea


6 komentářů:

  1. Zase nádherné vankúše:) Motýle mám rada a tá látka je jednoducho božská!
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za chválu. Opravdu látka je nádherná a neskutečně něžná. Pá a děkuji Lea

      Vymazat
  2. Leuško, tvoje polštářky jsou jako vždy dokonalé. Můj favorit je ten s motýlky.
    Hezký zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji ti za krásná slova. Hned se jdu k tobě podívat co je u tebe nového. Pá Lea

      Vymazat
  3. Moc krásné polštářky. U mě též vede s motýlky. Opravdu něžné. :-) Ať jste brzy fit!.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji ti na návštěvu a vidím, že motýlkový polštář u Vás vede je opravdu velmi něžný. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea