a

a

úterý 1. dubna 2014

CHICKEN AND EGG - Velikonoční povlaky


Krásný den mé milé,

u nás nádherně sluníčkový před domem nám začínají rozkvétat
japonské třešně a to je vždy důvod k radosti.
Fotky ukážu příště, protože to ještě není to pravé, 
musí pořádně rozkvést.

O víkendu jsem opět tvořila 
a to velikonoční povlaky  
z kolekce látek Chicken and Egg od zn. Makower.
Kohouti, slepice, vejce a peříčka k Velikonocům patří.

Je zvláštní, jak málo je na trhu látek typicky 
velikonočních, tato kolekce je světlou výjimkou.
Oproti tomu vánoční látky pro další zimu už budou do měsíce na trhu. 
Je vidět, že velikonoce jsou krátký, ale nádherný jarní svátek.

CHICKEN AND EGG









ECLECTIC ELEMENTS

 Spojením dvou úžasných kolekcí Eclectic Elements od Tima Holtze 
a Ladies & Gentleman vznikly tyto povlaky na polštář. 

Látky se nádherně doplňují a jedna zvýrazňuje druhou.
Už jste je u mě viděli v šedém provedení, pro jejich velký
úspěch jsem je ušila i v této červené barvě.







 

Mé milé, děkuji, že tu jste se mnou
Vaše komentáře mě vždy moc potěší.

Povlaky jsem vložila do svého obchůdku na Fleru.
V případě dotazů mě kontaktujte na lea.vlckova@seznam.cz.

Pá Lea


3 komentáře:

  1. Lei ty jsou naprosto dokonalé ♥♥ Krásně sladěné prostě to nemá chybu to tvoje polštářkování ♥♥ Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc ti děkuji za krásná slova ani nevíš jak si jich vážím. Pá Lea

      Vymazat
  2. Jééé, slepičky a motýlci, moc krásné polštářky se Ti zas povedly!!!

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea