a

a

pondělí 7. dubna 2014

PEŘÍČKOVÝ A JUNGLE POVLAKY


Mé milé, přeji krásný den. 

Opět jsem tu s novou tvorbou, 
tentokrát něco pro malé mimísky a opět jsem řízla do puntíků
a nakombinovala jsem je s látkou s peříčky.


JUNGLE - dětské povlaky

krásná dětská kolekce JUNGLE zn. Makower
s kouzelnými zvířátky z džungle.










... peříčkový ...

Spojením dvou úžasných kolekcí Chicken and Egg zn. Makower 
a Ladies & Gentleman vznikl tento povlak na polštář. 
Látky se nádherně doplňují a jedna zvýrazňuje druhou.

Opět všechny povlaky objevíte v mém obchůdku na Fléru.





Minule jsem slíbila fotografie naší rozkvetlé ulice.
Jsou tu, ale tentokrát malinko smutněji, 
sousedé nechali jeden ze patnáctiletých stromů
vykácet. To je nad mé lidské chápání.





A ještě jedna fotografie a to naší ostříhané slečny Celinky.
Byl ji rok a půl a váží 30 kilo, miláček náš.



Mé milé, moc Vám děkuji za Vaše krásná slova v komentářích,
bedlivě sleduji Vaše blogy, ale nějak nestíhám reagovat, 
ale já si na Vás čas najdu, nebojte :o).

Pá Lea



1 komentář:

  1. Tak ten jungle nemá chybu, peříčkový je úžasně něžný, sakury voní až k nám a Celinka už je pořádný kus pubertální slečny. Pa, L.

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea