a

a

středa 27. května 2015

Obaly na knihy


Krásný dobrý den mé milé,

u nás pomalu vrcholí přípravy na odjezd dcery do Anglie. 
Mám o ní strach, ale zároveň se těším, protože už dva měsíce 
u nás není jiné téma než Francie a Anglie :o).

Malinko jsem si musela odpočinout od polštářů
ušila jsem čtyři obaly na knihy.
Romantický s růžemi, dva pro milovníky koní
a jeden s černým labradorem.

Opět jsem vše vložila do svého obchůdku na Fléru,
ale bohužel obal s růžemi je již prodaný, 
ale na stole mi leží další tři kousky ve stejném stylu :o).



















Mějte se moc krásně, děkuji za Vaše milé návštěvy a komentáře
a brzy opět na shledanou s povlaky kouzelné domečkové kolekce 
Around Town :o).

Pá Lea


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea