a

a

neděle 5. července 2015

Rámečková taštička a prostírky Mirabelle


Krásný slunný den moje milé,

delší dobu na internetu obdivuji rámečkové taštičky
a když se naskytla možnost koupit rámečky 
do těchto taštiček šla jsem do toho.

Taštička je ušita z přenádherné kolekce látek
Zelené květy z kolekce Best of Morris 
disignérky Barbary Brackman.
Výrobce Moda.

Přímé sluníčko dnešního dne, barvy látek malinko 
vyšisovalo, určitě taštičku ještě přefotím.

Tato taštička je zkušební a moje :O),
ale určitě nějaká přibude i do obchůdku na Fléru.








Prostírky Mirabelle

K polštářům s kouzelnou panenkou Mirabelle
jsem ušila i prostírky, které krásně doplňují tuto kolekci :o).
Můžete vybírat ze dvou olemování 
a to s růžemi nebo motýlky.















Prostírky opět najdete 
v mém obchůdku na Fléru.

Přeji všem krásný den
a děkuji za Vaši přízeň.

Pá Lea



Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea