a

a

středa 4. listopadu 2015

Rámečkové taštičky a obaly na knihy

Krásný den přeji všem příchozím,

po srážce s chlupatou slečnou zlatého retrívra
je můj kotník naprosto v pořádku
a tak pokračuji ve svém tvoření.

Opět jsem se vrátila ke kolekcím látek, které jste u mě
už viděli a to jen pro jejich velký úspěch.

Rámečkové taštičky pro cestovatele 
a k nim obal na knihu z kolekce látek 
A Ticket in Hand, výrobce Wilmington Prints.

Vše je prodáno, ale budu šít znovu, látky už jsou na cestě :O).




















Došila jsem dva obaly na knihy 
z látek Makower kolekce Patch.

Opět prodáno, ale pokud se Vám líbí prosím pište,
dají se ušít znovu.












Pro velký úspěch jsem opět do obchůdku vložila 
rámečkovou taštičku, zrcátko a dva obaly na knihy 
z motýlkové látky kolekce Paris Rendezvous. 
Výrobce Timeless Treasures.















Dvě maličkosti pro zpříjemnění podzimní nálady.
Rámečková taštička a obal na knihu s domečky
ve venkovském stylu.





 



 





Omlouvám se, spousta věciček právě ukázaných 
je už prodaná, ale pokud se Vám něco zalíbilo
napište mi, některé se dají ušít znovu.


Děkuji všem za milá zastavení
a brzy na shledanou.


Pá Lea















Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea