a

a

pondělí 14. prosince 2015

Poslední předvánoční novinky


Krásný večer moji milí,

máme za sebou třetí adventní neděli 
přicházím s úplně posledními předvánočními novinkami 
z nejnovější nádherné kolekce látek
Mirabelle  LA VIE EN ROSE
Výrobce: Quilting Treasures
















Obaly na knihy jsou doplněny stuhami s panenkami Mirabelle









 





 



Nesmí chybět kouzelná Gorjuss 
na dvou rámečkových taštičkách 











Většina věciček je vystavena v obchůdku na Fléru.

Zakázky s dodáním do vánoc už nepřijímám, ale pořád je z čeho vybírat.
Jen upozorňuji, že čas na odeslání se krátí a proto pokud jste něco vybrali 
neváhejte s objednáním.


Děkuji všem za milá zastavení
a brzy na shledanou.


Pá Lea








2 komentáře:

  1. Drahá,objevila jsem tvůj blog úplně náhodou.Já svůj nemám,ale blogy vás všech mě nabíjí a inspirují.Jso šikulka,moc.Hodně zdraví do Nového roku celé rodině,dcerce přeje jestli si ještě vzpomeneš Alibabka/majoránka/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá, děkuji za milá slova a jsem moc ráda, že píšeš. Tvoření je můj velký relax a vždy mne moc potěší, když se líbí i někomu jinému. Přeji i tobě hlavně hodně zdraví v novém roce. Děkuji za návštěvu. Pá Lea

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea