a

a

pondělí 7. března 2016

Elegantní šedá I. část


Krásný dobrý den moji milí,

dnes Vás zdravím z poněkud zvláštního místa,
ale z místa které všichni milujeme.
Jsem v posteli a léčím se z chřipky, kterou si opatřila 
naše slečna včera, na konci jarních prázdnin 
a já jsem jí byla obdařena dnes.
Máme za sebou horečnatou noc, kdy jsme u Aničky bojovali
s teplotou 39,5°C, která se s ní nechtěla rozloučit až nad ránem konečně 
poklesla tak, že se mohla malinko vyspat.
Bohužel teď už má opět 38°C a zítra nás čeká návštěva doktora.

Včera v klidnější době jsem stačila nafotit to co jsem minulý
týden stvořila. Opět pokračuji v zpracovávání látkových zbytků,
které se mi kupí na pracovním stole.

Elegantní šedá


miluji šedou barvu, protože vedle ní všechny barvy ožijí a krásně vyniknou. 
Já jsem pracovala v barvách tón v tónu a tady je výsledek.

Rámečková taštička malinko jiného vzhledu a obal na knihu
Jsou určeny pro ženy, které úplně nemusí romantické látky
 a nebo možná pro muže. To už nechám na vkusu každého.











Došila jsem obaly na knihy, které už jsou na Fléru prodané,
ale podle reakcí se líbily, tak snad někomu udělají radost.

Kolekce látek Mille Couleurs od 3 Sisters.
Výrobce Moda









Na Fleru najdete k obalům na knihy i rámečkové taštičky
- malé připomenutí.




Jeden obal na knihu pro milovníky koní






Bohužel další věcičky musím vložit do dalšího příspěvku, 
nějak mne to tady přestává poslouchat. 

Musím poděkovat za krásné komentáře, které mi tu i na Facceboku
 necháváte, opravdu mne to moc těší a popohání
k dalšímu tvoření.

Mějte se moc krásně moji milí
a do dalších dnů přeji hlavně hodně zdraví.

Pá Lea












2 komentáře:

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea