a

a

úterý 29. března 2016

Pursnickitty - kočky


Krásný den přeji všem moji milí,

máme po velikonocích, které jsem jako dítě nesnášela
a moje maminka tvrdošíjně trvala na tom, že otvírat
se bude naprosto všem. Přesně si pamatuji ten trapný pocit,
když mi bylo 14 roků a já stála před koledníky.
Totéž letos prožívala moje dcera, která je stejně stará.
Navštívili ji koledníci ve věku 14-18 let a je úžasné sledovat
jak se ti malí kluci mění v mladé muže. Jen nevím jak dlouho jim
bude stačit koleda v podobě čokoládových a barvených vajec :o)

Ke všemu musí člověk dospět a věkem si uvědomuji, že právě
tradice jsou to co nás odlišuje od ostatních národů.
Uchovejme si tradice.


Pursnickitty - kočky


z této kolekce látek návrhářky Terry Degenkold,
která je plná kouzelných koček
už jsem šila a byla jsem ráda, že jsem všechny látky
zpracovala, ale po nějakém čase jsem je na webu objevila 
znovu a musela jsme je mít. Kdo šije zná tento pocit moc dobře :o).
 Jsou naprosto úžasné.

A tak je na světě 
kočičí povlak na polštář, rámečková taštička,
dva obaly na knihy a dvě taštičky na cokoliv.






















Vše je opět vloženo do obchůdku na Fléru.

Děkuji všem, kteří na tuto kolekci věciček reagovali
přes Facebook a děkuji i všem Marinkám, 
holky udělaly jste mi neskutečnou radost.

Příště se opět vrátím k milovaným starším kolekcím látek
a přibude i něco jarního.

Mějte se všichni moc krásně sluníčkově
jako dnes já.

Pá Lea








Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea