a

a

pondělí 21. března 2016

Rámečkové taštičky s brožemi

Krásný dobrý den moji milí,

chřipka nás s dcerou konečně opustila
a můžeme si alespoň podle kalendáře užívat prvních jarních dnů.

V sobotu jsme rodinně navštívili výstavu Maxima Velčovského
v Umělecko-průmyslovém paláci v Brně a musím říct,
že mě nezklamala. Můžu jen doporučit.

Tento týden jsem tvořila s autorských látek
české návrhářky Šárky Honsové - wilburrina.

Ušila jsem tři rámečkové taštičky
doplnila ladící látkou a novinkou je krásná brož, 
která je podložena designovou látkou.







Zpracovávám pomalu zbytky látek
a oko mi padlo na kouzelnou látku s Eiffelovkami.

Ušila jsem obal na knihu a rámečkovou taštičku.
Obě věcičky lze koupil zvlášť, ale dohromady tvoří
krásný set, který potěší každou ženu či dívku.






 






A ještě jedna maličkost
dvě podkafíčka s květinami.



 



Všechny novinky budou během zítřejšího dne 
vloženy do obchůdku na Fléru.


Moji milí mějte se moc krásně 
a děkuji za Vaši přízeň.

Pá Lea






Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea