a

a

pondělí 20. června 2016

Na romantickou notu


Krásný dobrý večer moji milí,

pro citlivější duše tu mám dnes něco romantického,
prostě to na mě přišlo a musela jsem.

Ušila jsem, dle mého kouzelnou sadu 
s tématikou Paříže


 
 




Ještě jeden obal s Eiffelindou




Konečně jsem našla využití 
pro kouzelné látky Tilda

Dva romantické obaly na knihu, 
doplněné krajkami, knoflíky a stuhami

 





 







Obal na knihu s levandulí






Sada organizéru, pouzdra na psací potřeby 
a obalu na knihu

Manžel mi ze svých nákupů přinesl krásné notýsky a mám je poslat
dál, tak jsem jednomu z nich ušila kabátek a jde do světa. 
Přeji si, aby někomu udělal radost.

Nádherné látky z kolekce Larkspur


 

 


 



 

Opět je vše uloženo v mém obchůdku na Fléru.


Tak to je pro dnešek vše, mějte se moc krásně 
a děkuji za Vaše milá nakouknutí.

Pá Lea









Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea