a

a

pátek 8. července 2016

Polštáře Klus a cval a kočky

Krásný den moji milí,

konečně jsme se dočkali letních dnů a dovolené
i já jsem malinko zvolnila tempo, abych si těchto 
slunných dnů užila a načerpala energii 
pro zimní měsíce :o).

Došila jsem další dva povlaky do rodinky 

POLŠTÁŘŮ KLUS A CVAL

Kiger Mustang a Dutch Warmblood


a v nejbližší době bude opět vystaveno celé stádečko,

to je osm plemen koníků, které jsou v nabídce.
Část bude okamžitě k odeslání a další dle přání, 
vám ráda do týdne ušiji.











Na přání milé zákaznice jsem šila 
organizér a pouzdro na psací potřeby.
Kouzelnou látku s hodinami kolekce Vintage jsem 
doplnila mojí oblíbenou šedou z kolekce Burlap.
Set se líbil a tak se s ním mohu pochlubit.











Málem bych zapomněla na dva povlaky 
s kočkami Pursnickitty. Opět jsem na webu objevila
doplňkové látky z této kolekce látek a neváhala jsem.

















Další hotový organizér už mi leží na stole a tentokrát
bude s letní dovolenkovou náladou, ale to až příště.

Mějte se krásně sluníčkově a těším se na vaše návštěvy.

Pá Lea







Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea