a

a

pátek 19. srpna 2016

Kolekce Curiosity

Krásný dobrý den moji milí,

dlouho jsem váhala jestli koupím novou kolekci látek 
Curiosity od Quilting Treasures s oblíbenými panenkami,
ale nakonec jsem podlehla a jsem ráda.
Kolekce je povedená jak hlavními obrázky, doplňkovými látkami 
a hlavně kvalitou o vyšší gramáži než byla kolekce předchozí.
Opět jsem musela zabloudit k sousedům na Slovensko,
protože u nás ještě není v prodeji.

Zatím jsem ušila dva povlaky na polštáře
a dva obaly na knihu.
Následovat budou i další věcičky z těchto kouzelných látek.















Myslím, že je to pěkný tip na vánoční dárky. 
Vím, že je to divné o prázdninách mluvit o vánocích,
ale vánoční látky nových kolekcí se začínají nabízet 
už v dubnu, aby byl čas je zpracovat.



Vše je uloženo v mém obchůdku na Fléru 
a těším se na vaši návštěvu.

Krásný den všem a děkuji za vaše milé nakouknutí.

Pá Lea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea