a

a

středa 17. srpna 2016

Obaly na knihy a dětské zdravotní průkazky


Krásný dobrý den moji milí,

při návštěvě oblíbeného obchůdku s látkami jsem objevila
nádherný dětský panel s kouzelnými obrázky zvířátek.
Hned mi bylo jasné k čemu ho použiji.

Obaly na knihy a zdravotní průkazy

z nádherné kolekce látek Windy Day od Makower
jsem ušila tři obaly na knihy a šest obalů na sešitek A6,
zdravotní nebo těhotenskou průkazku.
Použila jsem všech devět obrázků z kolekce, 
protože jsem se nemohla rozhodnout, který vynechat
- všechny jsou kouzelné.






 











Opět jedna maličkost, která se dá použít jako dárek 
pro nastávající maminku nebo již narozené miminko.

Opět je vše uloženo v mém obchůdku na Fléru 
a těším se vaši návštěvu.

Děkuji všem za milé komentáře a opravdu si vážím toho,
že jste tu se mnou.

Pá a krásné dny
Lea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea