a

a

úterý 30. srpna 2016

Windy Day - obaly na knihy a na zdravotní průkazy pro děti

Dobrý den moji milí,

prázdniny se blíží ke konci, ale já nepolevuji ve svém tvoření
a dnes bych ráda představila novou dětskou kolekci látek

zn. Makower  - Windy Day


Krásná a kouzelná kolekce mne naprosto dostala svými barvami
vybranými obrázky a kvalitou provedení.
Jak panely tak doplňkové látky jsou překrásné.

Ušila jsem spoustu obalů na zdravotní průkazy pro děti, 
obaly na knihy, prostírky a taštičku, ale bohužel nebo snad bohudík
mi vše mizí pod rukama, ale došívám další a ty opět vystavím
do obchůdku na Fléru.



















Tak co, okouzlily vás obrázky stejně jako mě?



Děkuji všem kdo jste tu se mnou 
a všem těm, kteří navštěvují můj obchůdek na Fléru,
velice si toho vážím.

Krásný den moji milí
Pá Lea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea