a

a

pondělí 5. září 2016

Návod na háčkované podkafíčko


Krásný dobrý den moje milé,

ráda bych tímto návodem na háčkovaný čtvereček 
poděkovala všem ženám, které navštěvují moji stránku.

Je to neuvěřitelné, ale tento odkaz se pyšní číslem 20 000 shlédnutí.


Háčkované podkafíčko




Vyberte oku milé barvy přízí (já používám 100% bavlnu)
příslušný háček (mám 2,5)
a můžeme začít

Zkratky:

ŘO - řetízkové oko
PO - pevné očko
DS - dlouhý sloupek


1. řada 

(děkuji za půjčení, pro vysvětlení asi nejrychlejší)
uháčkujte 3ŘO (ty nahrazují DS) a 19DS 
na konci spojte do druhého ŘO pevným očkem.





2. řada

3 ŘO, 1 DS, 2 ŘO,* 2DS, 2ŘO*
postup *mezi * opakujte až na konec řady 
a opět spojte PO do druhého ŘO na začátku.
Ve výsledku by jste měly 10 dvojic DS, střídající se s 2ŘO.






3. řada

PO se přesuňte pod 2ŘO z předchozí řady a uháčkujte
3ŘO, 1DS, 2ŘO a 2DS
a opět se přesuňte pod další 2ŘO z předchozí řady a uháčkujte
*2DS, 2ŘO, 2DS*
postup *mezi * opakujte až na konec řady a opět spojte s 2ŘO ze začátku.






4. řada

PO se přesuňte pod 2ŘO z předchozí řady a uháčkujte
3ŘO, 6DS a spojte PO mezi 2 a 2 DS z předchozí řady
*7DS a spojte PO mezi 2 a 2 DS*
Postup *mezi * opakujte až na konec řady a opět spojte s 2ŘO ze začátku.



Začněte PO pod 2 ŘO z předchozí řady




Ukončete práci a zbylou přízi zapracujte
 na rubu podkafíčka.





Hotovo, je vše srozumitelné, máte nějaké dotazy?
Pište, jsem tu :).


Děkuji všem za milé návštěvy blogu, ať už vás zajímá
mé šití, háčkování nebo třeba naše zahrada.

Mějte se moc krásně a užívejte krásných dnů

Pá Lea






3 komentáře:

  1. Hoj, Lejko! Všichni jsme ok, dík, ale znáš to, ťuk ťuk ťuk 😁 Dík za návod, tohle si určitě udělám, bo takových u nás není nikdy dost! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, to mi neříkej, že jsi toto podkafíčko ještě neháčkovala, ty takový profík :). Krásné dny pá Lea

      Vymazat
    2. No fakt, že ne 😁 mám jich tolik druhů, ale tohle ještě ne!

      Vymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea