a

a

pondělí 21. listopadu 2016

Nádherná Madame Rouge


Krásný dobrý večer přeji všem,

jsem tu znovu, dnes s kouzelnými novinkami
z nové kolekce Madame Rouge od French General.
Výrobce Moda.

Látky jsou úžasné, miluji tyto barevné, teplé kombinace.

Ušila jsem tři rámečkové taštičky,
ale určitě budu v zpracovávání těchto látek pokračovat.






Dvě z taštiček jsem doplnila zrcátkem.




Něco málo pro naše nejmenší -
čtyři obaly na zdravotní průkazy s medvídky








Vše je opět vloženo do mého obchůdku na Fléru 
a znovu platí prokliky na hlavních fotografiích,
 které vás přivedou právě na Flér.

Děkuji všem za milá zastavení tady nebo na Fléru
a pokud snad máte na mě nějaké vánoční přání,
 prosím vyslovte ho včas.
Vánoce se blíží.

Krásné podzimní dny přeji

Pá Lea




Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea