a

a

úterý 15. listopadu 2016

Povlaky z kolekce Thicket - pokračování


Krásný dobrý den moji milí,

pomalu, ale jistě se blížíme k vánočním svátkům,
jsou tací, kteří už nakupují dárky a já šiji o sto šest,
abych všem splnila jejich přání.

Přece jen vybylo místečko mezi zakázkami 
a došila jsem světlé provedení povlaků se zvířátky
z kolekce Thicket od Moda,
aby bylo s čím kombinovat tmavější varianty.




https://www.fler.cz/zbozi/povlak-na-polstar-s-medvedem-ii-7944636


Jen pro připomenutí povlaky v tmavějším provedení



Doobjednala jsem nové obrázky na zdravotní průkazy psů a koček.
Jsou mezi nimi oblíbená plemena a to jorkšírský teriér, čivava a mops.








Pro milovníky a majitele koček jsem přidala 
dva roztomilé obaly s koťátky.





Nakonec něco milounkého pro malé holčičky.
Obaly lze použít na zdravotní průkazy dětí, nebo na notýsek o velikosti A6.







Dva obaly na knihu pro pány.





Vše je uloženo do mého obchůdku na Fléru a opět fungují
prokliky na hlavních fotografiích, které vás přímo na Flér dovedou.

Děkuji všem za milá zastavení, které mne neskutečně těší.

Pá Lea








Žádné komentáře:

Okomentovat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea