a

a

středa 26. dubna 2017

Taštičky a povlaky s panenkou Gorjuss


Krásný dobrý den všem,

na zakázku jsem šila dva povlaky z nejnovější 
kolekce látek s panenkou Gorjuss Letters from the heart 
a, když už jsem v tom byla, tak jsem ušila
další dva do obchůdku na Fléru :).

Kolekce je opravdu nádherná a řekla bych,
 že jedna z nejpovedenějších.

Oba povlaky jsou volné a okamžitě k odeslání.






Jak už jsem minule slibovala došila jsem další dvě 
střední kosmetické taštičky s rámečkem o velikosti 15cm.
Velikost: dno taštičky 6x16cm, výška 13cm.









V obchůdku se dlouho neohřál ani tento dokladovník s klíčenkou
tak jsem ho ušila znovu, aby někomu dalšímu udělat radost.






Náhodně jsem se dostala k již beznadějně vyprodanému
panelu Bistro z kolekce Le Petit Bistro
a určitě za krátkou dobu budou opět dostupné 
povlaky a prostírky z těchto kouzelných látek.
Pokud by snad měl někdo zájem mohu zboží rezervovat.





Bože, jen kdyby se čas dodával společně 
s látkami, to by bylo fajn :) :).

Vše (kromě Bistra)  je dostupné v mém obchůdku na Fléru a opět 
fungují prokliky na hlavních fotografiích, které vás dovedou přímo na Flér.

Děkuji všem za milá nakouknutí jak sem na blog
a nebo do obchůdku na Fléru 
a budu se vás těšit příště.







1 komentář:

  1. Dobry večer, Leonko, kdybych neumela šít, tak určitě objednávám polštářky. Jsou překrásné. Moje dosny canny, co jsem přesadila už mám metr vysoké.Přeji krásné dny a snad už i jarní teplé počasí.Martina

    OdpovědětVymazat

Mé milé a drahé virtuální přítelkyně,
moc Vám děkuji za návštěvu bloku a za nádherné komentáře
a vždy budete u mě vítané.
Pá Lea